تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
کد خبر : 7524

همسر مسی جوردی آلبا را اشتباهی به جای مسی می بوسد

همسر مسی جوردی آلبا را اشتباهی به جای مسی می بوسد

همسر لیونل مسی در نیمه نهایی جام آزاد آمریکا چه لحظه ای را سپری کرد زیرا آنتونلا روکوزو کمی با جوردی آلبا گیج شد و تقریباً او را بوسید. این اتفاق پس از دیدار اینتر میامی با سینسیناتی مربوط به نیمه نهایی جام آزاد آمریکا رخ داد که قبل از پیروزی برای تیم صورتی به

همسر لیونل مسی در نیمه نهایی جام آزاد آمریکا چه لحظه ای را سپری کرد زیرا آنتونلا روکوزو کمی با جوردی آلبا گیج شد و تقریباً او را بوسید.

این اتفاق پس از دیدار اینتر میامی با سینسیناتی مربوط به نیمه نهایی جام آزاد آمریکا رخ داد که قبل از پیروزی برای تیم صورتی به ضربات پنالتی کشیده شد.

پس از قطعی شدن صعود به فینال مسابقات، اعضای خانواده برای همراهی بازیکنان به داخل زمین پریدند. روکوزو با سه فرزندش این کار را کرد و بلافاصله به دنبال مرد خانواده گشتند.

سردرگمی آنتونلا روکوزو چگونه بود؟

روکوزو در میان چند نفر قدم زد و وقتی فکر کرد شریک زندگی خود را پیدا کرده هیجان زده شد، بلافاصله رفت تا او را در آغوش بگیرد و ببوسد، اما در کمال تعجب، این مسی نبود، بلکه هم تیمی او بود: جوردی آلبا.

آلبا بلافاصله مانند آنتونلا واکنش نشان داد، هر دو یکدیگر را در آغوش گرفتند و شروع به خندیدن کردند، سپس، آنتونلا به دنبال مسی گشتن ادامه داد.

برچسب ها :

ناموجود