تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر : 10561

شیفتگی شکیرا به پیکه 120 میلیون یورو برای او هزینه داشته است

شیفتگی شکیرا به پیکه 120 میلیون یورو برای او هزینه داشته است

شکیرا موافقت کرده است که مبلغی بیش از 7.64 میلیون به خزانه داری اسپانیا بپردازد تا پرونده خود را حل کند و به زندگی عادی خود ادامه دهد. با این حال، وکیل او معتقد است که اگر او عاشق جرارد پیکه نشده بود، مجبور به پرداخت چنین مبلغ هنگفتی نبود. به گفته پائو مولینز، رابطه

شکیرا موافقت کرده است که مبلغی بیش از 7.64 میلیون به خزانه داری اسپانیا بپردازد تا پرونده خود را حل کند و به زندگی عادی خود ادامه دهد. با این حال، وکیل او معتقد است که اگر او عاشق جرارد پیکه نشده بود، مجبور به پرداخت چنین مبلغ هنگفتی نبود.

به گفته پائو مولینز، رابطه عاشقانه 11 ساله شکیرا با این بازیکن سابق فوتبال باعث شد که او به جای سه مورد، با شش اتهام تقلب مالیاتی روبرو شود. این وکیل اظهار داشت که افراد در بارسلونا مشمول مالیات بر دارایی هستند، در حالی که افراد در مادرید مشمول مالیات بر ثروت نیستند. او فاش کرد: شیفتگی شکیرا 120 میلیون یورو برای او هزینه داشته است.

مولینز توضیح داد: «آنها در مورد برابری همه اسپانیایی‌ ها صحبت می‌ کنند، اما به نظر می‌ رسد که اگر ساکن کاتالونیا باشید، می‌ توانید به خاطر جرمی که نمی‌ توانستند شما را به خاطر آن در مادرید زندانی کنند، به زندان بروید.

او با این استدلال از موکل خود محافظت کرد: «با هنرمندان بین‌ المللی، چالش برانگیز است. اگر تمام عمرشان را در سفر بگذرانند کجا زندگی می کنند؟ در سال 2011، شکیرا یک تور جهانی انجام داد و از 74 کشور دیدن کرد. تعیین محل پرداخت مالیات آنها بسیار پیچیده است.

شکیرا و آژانس مالیات اسپانیا روز دوشنبه 20 نوامبر به توافقی مالی برای پایان دادن به محاکمه به اتهام فرار مالیاتی دست یافتند. این خواننده متهم به بدهکاری 14.5 میلیون یورویی به خزانه داری و محکومیت احتمالی هشت سال، دو ماه و 23.8 میلیون یورو جریمه شد.

 

تیم حقوقی با آگاهی از فرسودگی و زمانی که این روند برای خواننده ای با اعتبار بین المللی مانند شکیرا در پی دارد، با دادستانی به توافق مالی رسیده است تا به این روند پایان دهد. در بیانیه رسمی شکیرا آمده است و بنابراین از تأثیر رسانه ای شدن و زمان که در بسیاری از موارد طولانی است، اجتناب کنید.

شکیرا گفت: «احساس می‌ کردم آماده‌ ام برای محاکمه و دفاع از بی‌ گناهی‌ ام. با این حال، پس از سال ها تلاش، این تصمیم را گرفتم. من دو گزینه داشتم: به مبارزه تا آخر ادامه دهم، آرامش خاطر و فرزندانم را به رهن بگذارم، از ساختن آهنگ، آلبوم و تورها دست بکشم، یا توافق کنم، ببندم و این فصل از زندگی ام را پشت سر بگذارم و به آینده نگاه کنم.

این هنرمند اظهار داشت که در پنج سال گذشته عمدتاً روی این روند متمرکز بوده است. با این حال، او در بیانیه خود اطمینان داد که اکنون مشتاقانه منتظر تعهدات و پیشرفت های زیادی در حرفه موسیقی خود است که نمی خواهد بیشتر از این به تعویق بیفتد.

برچسب ها :

ناموجود