تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 12381

جاستین و هیلی بیبر در عکس های جدید دنج و عاشقانه هستند

جاستین و هیلی بیبر در عکس های جدید دنج و عاشقانه هستند

جاستین بیبر و هیلی بالدوین بیبر در عکس های جدید دنج و عاشقانه هستند! روز سه شنبه، جاستین بیبر، سه عکس جدید از او در کنار همسرش، هیلی بیبر، در اینستاگرام منتشر کرد، از جمله یک عکس عاشقانه از هیلی که سر خود را روی شانه او گذاشته است. هیلی در بخش نظرات نوشت: “ما

جاستین بیبر و هیلی بالدوین بیبر در عکس های جدید دنج و عاشقانه هستند! روز سه شنبه، جاستین بیبر، سه عکس جدید از او در کنار همسرش، هیلی بیبر، در اینستاگرام منتشر کرد، از جمله یک عکس عاشقانه از هیلی که سر خود را روی شانه او گذاشته است.

هیلی در بخش نظرات نوشت: “ما ناز هستیم ☺️” در حالی که در عکس دوم همچنان سرش را روی شانه شوهرش می گذاشت. این عکس ها به تصویر می‌ کشند که هیلی یک کت مشکی چرمی شیک پوشیده و جاستین کلاه بیسبال به تن داشت.

روز سه‌ شنبه همچنین جاستین ویدیوی تبلیغاتی از همکاری با برند مد درو هاوس با لیگ ملی هاکی (NHL) را به اشتراک گذاشت. در این کلیپ، لوگوی NHL روی یک تی شرت زرد رنگ در حالی که از برج CN در تورنتو آویزان بود، در باد می وزد. یک بادکنک زرد با کلمه “drew” نیز بسته شده بود.

 هیلی هنگام به اشتراک گذاشتن این ویدئو در استوری اینستاگرام خود نوشت”بسیار هیجانزده!!!!!!!!!”.

در اوایل این ماه، جاستین همکاری خود را با NHL اعلام کرد، که در آن لباس‌ های طراحی این برند مد او که بازیکنان برای آخر هفته که ستاره‌ ها در فوریه به تن خواهند کرد، دیده شد.

در همین حال، جاستین و هیلی یک سری عکس از زمان خود را در مسابقه هاکی تورنتو میپل لیفز مقابل سناتور های اتاوا در دسامبر به اشتراک گذاشتند.

برچسب ها :

ناموجود